Hos DitFinanshus bestræber vi os på at levere en god service og kundetilfredshed. Hvis du oplever problemer eller har en klage, vil vi meget gerne høre fra dig, og derfor beder vi dig følge nedenstående klagevejledning. Din tilbagemelding er vigtig for os.
Klageansvarlige: Trine Rubæk
Du kan sende din klage til os via info@ditfinanshus.dk eller på telefon 70202013.
Du kan også sende din klage til vores adresse
DitFinanshus
Stadionvej 17
9760 Vrå
Vi vil bekræfte modtagelsen af din klage i løbet af 5 hverdage. I bekræftelsen vil det fremgå hvornår du kan forvente svar.
I din klage beder vi dig:
Modtagelse af klager
Når vi modtager din klage, vil vi:
Hvis din klage til os ikke fører til et, for dig, tilfredsstillende resultat, kan du klage til følgende eksterne instanser:
Eksterne instanser
Det finansielle ankenævn:
Amaliegade 7, 1256 København K
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning:
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Send klagen til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
Datatilsynet:
Hvis din klage omhandler vores behandling af dine personoplysninger
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Indsend klagen via deres klageformular på www.datatilsynet.dk
Vi værdsætter din feedback, da den hjælper os med at forbedre vores services. Tak for at du tog dig tid til at gøre os opmærksom på dit problem.
© DitFinanshus 2023
Cvr.nr. 42786748
Stadionvej 17, 9760 Vrå
mail: info@ditfinanshus.dk
tlf. 70202013
Tilladelse fra Finanstilsynet
© DitFinanshus 2023
Cvr.nr. 42786748
Stadionvej 17, 9760 Vrå
mail: info@ditfinanshus.dk
tlf. 70202013
Tilladelse fra Finanstilsynet